Leva med Leukemi

Alla inlägg under september 2013

Av Cecilia - 1 september 2013 23:35

Helgen som gått har varit helt fantastisk.
Elin har varit i centrum.
Elin har varit i extas.
Nöjd & tillfreds.
Pigg.
Glad!

Min syster kom ner i fredags och stannade till lördag fm. Full uppmärksamhet från "moster Linda". Elin njöt av varje sekund.
Tror min syster njöt minst lika mycket.
Lördag kväll åkte vi till min moster och hennes familj.
Mer uppmärksamhet.
Elin virade min kusin runt sitt lilla lillfinger. Fick henne att springa med vagnen. Runt, runt. Varv efter varv genom huset.
Ett följe med 6 hundar gjorde inte rallyfärden mindre spännande.
Elins lycka värmer fortfarande mitt hjärta.
Hon strålade.

Min älskade lilla tjej. Du är omgiven av så mycket kärlek. Omtanke. Värme.
Du ger så mycket tillbaka.
Dina kloka slutsatser får mig att häpna. Dina kramar får mig att smälta. Din närvaro ger mig syre.
Din styrka leder mig.
Du är allt.
Du är Elin.

Ovido - Quiz & Flashcards